Radek Kurc

Bachelor's thesis

Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.

Private labels in the COOP retail chain and potential for their development.
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje postavení a možnému potenciálu privátních značek skupiny COOP v ČR. Zabývá se nákupním chováním zákazníků řetězce COOP a jejich zvyklostem a postoji k privátním značkám, které jsou v prodejnách COOP nabízeny. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část popisuje vývoj a současnost privátních značek v retailových řetězcích na českém …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the position of private labels of the Czech Republic's COOP group and their possible potential. It deals with the shopping behaviour of COOP customers and their habits and attitudes to private labels that are offered in COOP stores. The bachelor thesis is divided into theoretical part and practical. The first, theoretical part describes the development and presence of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Lukáš Němčík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82592