Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj. – Radek Kurc
Radek Kurc
Bachelor's thesis
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
Private labels in the COOP retail chain and potential for their development.
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje postavení a možnému potenciálu privátních značek skupiny COOP v ČR. Zabývá se nákupním chováním zákazníků řetězce COOP a jejich zvyklostem a postoji k privátním značkám, které jsou v prodejnách COOP nabízeny. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část popisuje vývoj a současnost privátních značek v retailových řetězcích na českém …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the position of private labels of the Czech Republic's COOP group and their possible potential. It deals with the shopping behaviour of COOP customers and their habits and attitudes to private labels that are offered in COOP stores. The bachelor thesis is divided into theoretical part and practical. The first, theoretical part describes the development and presence of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82592
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Lukáš Němčík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82592
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím