Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj. – Radek Kurc
Radek Kurc
Bachelor's thesis
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
Private labels in the COOP retail chain and potential for their development.
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje postavení a možnému potenciálu privátních značek skupiny COOP v ČR. Zabývá se nákupním chováním zákazníků řetězce COOP a jejich zvyklostem a postoji k privátním značkám, které jsou v prodejnách COOP nabízeny. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část popisuje vývoj a současnost privátních značek v retailových řetězcích na českém …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the position of private labels of the Czech Republic's COOP group and their possible potential. It deals with the shopping behaviour of COOP customers and their habits and attitudes to private labels that are offered in COOP stores. The bachelor thesis is divided into theoretical part and practical. The first, theoretical part describes the development and presence of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Lukáš Němčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82592
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím