Mgr. Vojtěch Rujbr

Diplomová práce

Predikční modely odchodu zákazníků

On Customer Retention and Prediction Techniques
Anotace:
Důležitý způsob jak dosáhnout zvýšení zisku společnosti je trvalé udržování nízké míry odchodu zákazníků. Včasná detekce možného odklonu zákazníků umožní lepší cílení CRM aktivit, což často vede k udržení některých skupin zákazníků. V této práci rozebíráme možnosti použití účetních dat společnosti pro vytvoření částečně automatického modelu včasné detekce odcházejících zákazníků. Systém je také schopný …více
Abstract:
An important mean how to increase company’s profit is by maintaining high retention rate. An early detection of defecting customers may allow better aiming of CRM activities resulting in retaining several groups of defecting customers. The thesis shows how to use company’s sales data for automated early detection of possibly defecting customers. The system is also capable of detecting quickly growing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Daniel Němec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management