Využití celkové fyzické odezvy (TPR) ve výuce cizího jazyka – Lucie SALAČOVÁ
Lucie SALAČOVÁ
Bachelor's thesis
Využití celkové fyzické odezvy (TPR) ve výuce cizího jazyka
Total Physical Response in foreign language teaching
Abstract:
There are many different methods and tools of second language teaching. Some of the most influential ones, that are still relevant, have been introduced in the 1970s, as well as Asher's tool of teaching languages through actions which later became known as Total Physical Response (TPR). The main objective of this thesis is to examine this tool and to provide a deeper insight into the process of language …moreAbstract:
Existuje mnoho metod a nástrojů sloužících k efektivnímu vyučování cizích jazyků. Spousta z těch nejvlivnějších teorií byla vyvinuta během sedmdesátých a osmdesátých let minulého století, stejně tak jako Asherův nástroj, jehož princip spočívá v učení cizích jazyků formou akcí. Tato jeho teorie byla později nazvána celkovou fyzickou odezvou a zkoumání jejích principů bude hlavní náplní této bakalářské …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SALAČOVÁ, Lucie. \textit{Využití celkové fyzické odezvy (TPR) ve výuce cizího jazyka}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/0hh7c3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SALAČOVÁ, Lucie. Využití celkové fyzické odezvy (TPR) ve výuce cizího jazyka. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / AJ 1O
Theses on a related topic
-
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Lingvistické prvky Angličtiny jako druhého jazyka: Průzkum rodilých mluvčích Německého jazyka
Caroline OTTOVÁ -
Lingvistické prvky angličtiny jako druhého jazyka v Nizozemí: Průzkum mezi Nizozemskými mluvčími
Petr ŠTĚPNIČKA -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Druhý jazyk ve výuce a v životě: Transakce emocionality a pragmatické kompetence a jejich vliv na utváření pocitů identitní blízkosti imigrantů k nové společnosti
Martina Hrdá