Využití celkové fyzické odezvy (TPR) ve výuce cizího jazyka – Lucie SALAČOVÁ
Lucie SALAČOVÁ
Bakalářská práce
Využití celkové fyzické odezvy (TPR) ve výuce cizího jazyka
Total Physical Response in foreign language teaching
Abstract:
There are many different methods and tools of second language teaching. Some of the most influential ones, that are still relevant, have been introduced in the 1970s, as well as Asher's tool of teaching languages through actions which later became known as Total Physical Response (TPR). The main objective of this thesis is to examine this tool and to provide a deeper insight into the process of language …víceAbstract:
Existuje mnoho metod a nástrojů sloužících k efektivnímu vyučování cizích jazyků. Spousta z těch nejvlivnějších teorií byla vyvinuta během sedmdesátých a osmdesátých let minulého století, stejně tak jako Asherův nástroj, jehož princip spočívá v učení cizích jazyků formou akcí. Tato jeho teorie byla později nazvána celkovou fyzickou odezvou a zkoumání jejích principů bude hlavní náplní této bakalářské …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SALAČOVÁ, Lucie. \textit{Využití celkové fyzické odezvy (TPR) ve výuce cizího jazyka}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/0hh7c3/.
Jak správně citovat práci
SALAČOVÁ, Lucie. Využití celkové fyzické odezvy (TPR) ve výuce cizího jazyka. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk a literatura (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Lingvistické prvky Angličtiny jako druhého jazyka: Průzkum rodilých mluvčích Německého jazyka
Caroline OTTOVÁ -
Lingvistické prvky angličtiny jako druhého jazyka v Nizozemí: Průzkum mezi Nizozemskými mluvčími
Petr ŠTĚPNIČKA -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Druhý jazyk ve výuce a v životě: Transakce emocionality a pragmatické kompetence a jejich vliv na utváření pocitů identitní blízkosti imigrantů k nové společnosti
Martina Hrdá