Výtvarná výchova jako prostor pro práci se žákovskými stereotypy – Martina ŠKOPOVÁ
Martina ŠKOPOVÁ
Diplomová práce
Výtvarná výchova jako prostor pro práci se žákovskými stereotypy
Art Education as a space to work with pupils' stereotypes
Anotace:
Ve své diplomové práci se snažím o propojení výtvarné výchovy a oblasti sociologie. Výtvarnou výchovu vnímám jako téměř neomezený prostor, v němž je možné studenty seznámit s jinými obory tvořivou cestou. V tomto projektu je seznamuji s důležitými tématy stereotypů a subkultur. Skrze ně učím studenty vážit si různorodosti ve společnosti a chápat ji jako zdroj inspirace. Vytvořila jsem čtyři různá zadání …víceAbstract:
I am trying to connect art education and sociology field in my diploma thesis. Art education is perceived by me as almost unlimited space in which students can be introduced to other fields in creative way. I present them important subjects of stereotypes and subcultures. Through them I teach students to respect the heterogenity in society and understand it as a source of inspiration. I created four …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miloš Makovský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKOPOVÁ, Martina. \textit{Výtvarná výchova jako prostor pro práci se žákovskými stereotypy}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/0hlgr1/.
Jak správně citovat práci
ŠKOPOVÁ, Martina. Výtvarná výchova jako prostor pro práci se žákovskými stereotypy. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarně edukativní studia
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
Identita v pohybu - Proměna osobní identity jedince na základě absolvování dlouhodobého studijního zahraničního programu
Veronika Ozdincová -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó