Možnost využití Facebooku, Twitteru a Googlu+ pro propagaci v hotelnictví – Bc. Nichita Muratov
Bc. Nichita Muratov
Bakalářská práce
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Googlu+ pro propagaci v hotelnictví
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje sociálním sítím Facebook, Twitter a Google Plus a jejich využití k propagaci ubytovacích služeb na Internetu. Na základě provedené analýzy byly sestaveny návrhy a doporučení pro zvýšení efektivity využití sociálních sítí k propagaci hotelů. Dalším cílem práce bylo potvrdit, nebo vyvrátit hypotézu, která zní: „Využití sítě Facebook k propagaci ubytovacích služeb je výhodnější …víceAbstract:
This study is dedicated to Facebook, Twitter, and Google Plus social networks, and their use in hotel services promotion on the Internet. Based on the conducted analysis, the recommendations were drawn up to improve efficiency of social networking by hotels. Also, the aim of the study was to prove or disprove the hypothesis claiming Facebook to be more efficient in hotel business promotion than Twitter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12431/vsh_b_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MURATOV, Nichita. \textit{Možnost využití Facebooku, Twitteru a Googlu+ pro propagaci v hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/0huo8t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová