El hashtag y su uso en la comunicación actual – Petronela MIHALČATINOVÁ
Petronela MIHALČATINOVÁ
Bachelor's thesis
El hashtag y su uso en la comunicación actual
Hashtag and its Use in the Current Communication
Abstract:
The following bachelor's thesis deals with the use of the # symbol as a form of labeling different contents on social media, and thus the creation of a modern trend called a hashtag. People use these terms because of different reasons and have different intentions with it. This thesis tries to clarify the meaning of communication, it also approaches the term ?social media? and focuses on the history …viacAbstract:
Následující bakalářská práce se zabývá používáním symbolu # jako formu označování různých obsahů na sociálních sítích, a tak i vytváření novodobého trendu zvaného hashtag. Lidé používají tyhle označení z různých důvodů a mají různé úmysly. Tato práce se snaží objasnit význam komunikace a přibližuje termín ?sociální sítě?, také se však zaměřuje na historii zmiňovaného znaku a používání hashtagu na těchto …viac
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petr Šlechta
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIHALČATINOVÁ, Petronela. El hashtag y su uso en la comunicación actual. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Spanish for Business
Práce na příbuzné téma
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová