Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ALBA Hořovice s.r.o. – Ing. Irena Košťálková
Ing. Irena Košťálková
Master's thesis
Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ALBA Hořovice s.r.o.
Customers Relations Management in Company ALBA Hořovice Ltd.
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je seznámit se teoreticky s metodami práce se zákazníkem. V současné době každý podnik bere zákazníky jako zdroj své existence, proto své vztahy se zákazníky se snaží více či méně úspěšně řídit. Je nutné si uvědomit, že touto problematikou se musí zabývat všechna oddělení podniku, ale impuls k inovaci a budování by měl přicházet z manažerského týmu. Podklad k tomu by měl …moreAbstract:
The dissertation attempts to illuminate the theoretical methods for dealing with customers. In order to maintain positive customer service, each company must know how to deal with customers must build up and take care about their customer services. That should be the interest of all company, especially of management. It is important to keep in mind that customers are the main resource of a company …moreKeywords
Obchod Trade Trh Market Průzkum trhu Market research Marketing Marketing Management Management Zákazník Customer obchodní smlouva Business contract řízení vztahů se zákazníky Customer Relationship zboží a služby Goods and services spokojenost zákazníka Cusomer´s satisfaction marketingové strategie Marketing strategies soutěživost Competitiveness konkurence Competiton informační služby Information services podnik Enterprice podpora prodeje Salas promotion
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tvycs/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová