Zvýšení konkurenceschopnosti společnosti MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu – Ing. Michaela HAVELKOVÁ
Ing. Michaela HAVELKOVÁ
Bakalářská práce
Zvýšení konkurenceschopnosti společnosti MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Improvement of competitive strength of the company MPL KAUF Ltd. through the utilization of marketing mix instruments
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se zabývala využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o. jako možnosti, jak si společnost může zvýšit kon-kurenceschopnost a upevnit své postavení na trhu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingového mixu, konkurence-schopnosti a marketingu ve stavebnictví. Praktická část práce obsahuje podrobnou analýzu současného …víceAbstract:
In my bachelor thesis I dealt with using particular instruments of marketing mix in MPL KAUF Ltd. as possibility to improve competitive strength of the company and to consoli-date it’s market position. In the theoretical part are analysed questions of marketing mix, competitive strength and marketing in building industry. The practical part of the thesis contains detailed analysis of the present …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
4043
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVELKOVÁ, Michaela. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti společnosti MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/0iwok8/.
Jak správně citovat práci
HAVELKOVÁ, Michaela. Zvýšení konkurenceschopnosti společnosti MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová