Ing. Michaela HAVELKOVÁ

Bakalářská práce

Zvýšení konkurenceschopnosti společnosti MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Improvement of competitive strength of the company MPL KAUF Ltd. through the utilization of marketing mix instruments
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se zabývala využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o. jako možnosti, jak si společnost může zvýšit kon-kurenceschopnost a upevnit své postavení na trhu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingového mixu, konkurence-schopnosti a marketingu ve stavebnictví. Praktická část práce obsahuje podrobnou analýzu současného …více
Abstract:
In my bachelor thesis I dealt with using particular instruments of marketing mix in MPL KAUF Ltd. as possibility to improve competitive strength of the company and to consoli-date it’s market position. In the theoretical part are analysed questions of marketing mix, competitive strength and marketing in building industry. The practical part of the thesis contains detailed analysis of the present …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor: 4043

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAVELKOVÁ, Michaela. Zvýšení konkurenceschopnosti společnosti MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.