Zuzana Marková

Bakalářská práce

Strategická analýza

Strategic analysis
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení strategického postavení na trhu firmy ThyssenKrupp Výtahy s.r.o., která je součástí nadnárodní společnosti thyssenkrupp. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou stručně představeny vybrané metody hodnocení makro i mikrookolí. Součástí externí analýzy je PESTE analýza, základní charakteristiky trhu, Porterův model 5 …více
Abstract:
The aim of this bachelors thesis is to evaluate the current strategic position of ThyssenKrupp Výtahy s.r.o., which is a part of international company thyssenkrupp. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part are shortly described chosen methods of macro and micro analysis. Parts of macro analysis are PESTE analysis, market characteristics, Porter’s five …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Josef Krause
  • Oponent: Marian Bída

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77441

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management