Monika HAJSKÁ

Bakalářská práce

Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.

Creation and strategy of implementation LoPe Fruit, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce na téma Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s. r. o., představuje samostatný podnik, jeho produkt a analyzuje marketingové prostředí, marketingový mix, strategii podniku a strategii podnikatelské jednotky. Cílem bakalářské práce je vytvořit vhodnou strategii na základě získaných údajů z dotazníkového šetření a informací od společnosti. Připravené návrhy se konzultují s řídícím …více
Abstract:
The topic of the Bachelor Thesis, Production and Implementation of the strategy LoPe Fruit, s. r. o., presents independent establishment and its product.It analyses marketing environment, marketing mix, the strategy of the company and the strategy of an entrepreneurial unit. The aim of this study is to develop a suitable strategy based on the facts gained from the survey and also from the society. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAJSKÁ, Monika. Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing