Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o. – Monika HAJSKÁ
Monika HAJSKÁ
Bakalářská práce
Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.
Creation and strategy of implementation LoPe Fruit, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce na téma Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s. r. o., představuje samostatný podnik, jeho produkt a analyzuje marketingové prostředí, marketingový mix, strategii podniku a strategii podnikatelské jednotky. Cílem bakalářské práce je vytvořit vhodnou strategii na základě získaných údajů z dotazníkového šetření a informací od společnosti. Připravené návrhy se konzultují s řídícím …víceAbstract:
The topic of the Bachelor Thesis, Production and Implementation of the strategy LoPe Fruit, s. r. o., presents independent establishment and its product.It analyses marketing environment, marketing mix, the strategy of the company and the strategy of an entrepreneurial unit. The aim of this study is to develop a suitable strategy based on the facts gained from the survey and also from the society. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAJSKÁ, Monika. \textit{Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0k7c48/.
Jak správně citovat práci
HAJSKÁ, Monika. Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.
Eva Jurčíková -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucie Mundilová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher