Vliv firemní CSR koncepce na osobní život zaměstnanců – Tereza Homoláčová
Tereza Homoláčová
Master's thesis
Vliv firemní CSR koncepce na osobní život zaměstnanců
The impact of a company´s CSR approach on the individual social responsibility of the employees
Abstract:
Diplomová práce se zabývá CSR koncepcí firmy a jejímu zahrnutí do firemní vize. Cílem práce je zjistit, zda může mít správně nastavená a dobře předávaná CSR koncepce za následek ovlivnění chování zaměstnanců v osobním životě, a tedy zahrnutí společensky odpovědných aktivit do jejich běžného života. Práce je strukturována do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část přináší literární …moreAbstract:
The following thesis is focused on a company´s CSR approach and its possible impact on employee´s individual social responsibility. The aim of the thesis is to define whether a company´s properly set up and well communicated CSR approach could cause a change in employee´s daily personal life, whether it can improve their own individual social responsibility. Empirical part of the thesis presents author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 8. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79965
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2020
- Supervisor: David Šmíd
- Reader: Gabriela Říhová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79965
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost vybraného podniku
Veronika Toporová -
Společenská odpovědnost firmy REHAU a její komunikace k zaměstnancům
Tomáš Kroulík -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Iveta Košárková -
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v České republice
Tereza Kroupová -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman -
Corporate Social Responsibility (CSR) as a marketing tool and their application in Russian Far East
Vladimir Kashtanov -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Cash Collection Forecast using ML for B2B company
Jan Kříž