JUDr. Miroslav KALNÝ
Doctoral thesis
Soukromý zájem ve veřejném prostoru
Private Interest in Public Space
Abstract:
Ve své disertační práci se věnuji veřejnému prostoru v nejširším jeho možném způsobu chápání. Pro většinu právnické veřejnosti je veřejný prostorem to, co znají jako definici veřejného prostranství, která je uvedena v zákoně o obcích. Moje práce však vychází z toho, že veřejným prostorem je i prostor médií, internetu a v zásadě jakýkoli prostor přístupný ostatním. Jádrem mého snažení je snaha o vymezení …moreAbstract:
In my dissertation, I will focus on the public space in the broadest sense of the word. For the majority of legal public, "public space" is equal to "public realm", a term defined in the Act on Municipalities. However, my paper is based on the assumption, that "public space" includes the media space, the internet, and basically any space accessible by others. This part should be more descriptive. My …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 2. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALNÝ, Miroslav. Soukromý zájem ve veřejném prostoru. Plzeň, 2013. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáUniversity of West Bohemia
Faculty of LawDoctoral programme / field:
Theoretical Legal Sciences / Civil Law
Theses on a related topic
-
Monetary policy of central banks and its effect on private and public indebtedness
Alexandra Danišková -
Creating Interventions: Exploring the Motivations and Aims of Public Space Data Visualization Creators
Magdaléna Bohuslavová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing in Public Space
Eva Pilmaierová -
Marketing in Public Space
Kateryna Skutaru -
'The Relationship Between the User’s Perception, Quality of Space and Urban Activities in the Public Open Spaces: Asik Veysel Recreation Area, Izmir, Turkiye.
Seda Bagci -
La sémiotisation du toponyme 974 dans l'espace public et sur les graffiti de la Réunion
Eliška Řehořková