Analýza webové prezentace společnosti na potravinářském trhu – Dagmar Hlobeňová
Dagmar Hlobeňová
Diplomová práce
Analýza webové prezentace společnosti na potravinářském trhu
Web Presentation Analysis of Company on the Food Market
Anotace:
Diplomová práca je zameraná na analýzu webovej prezentácie spoločnosti na potravinárskom trhu. Analýza sa dotýka predovšetkým nástrojov internetového komunikačného mixu. Prioritný je výskum webových stránok spoločnosti, ktoré prešli modernizáciou a spoločnosť na ne doteraz nepozná názory spotrebiteľov. Teoretická časť obsahuje najmä poznatky o marketingovej komunikácií, jej nástrojoch, nových trendoch …víceAbstract:
Diploma work targets the web presentation analysis of company on the food market. The analysis is about the implements of the internet communication mix. Preferred is the research of the web pages of the company, which were bring up to date and the company doesn’t know opinions of the customers on it. The theoretical part contains information about marketing communication, its implements, new trends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79478
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková