Bc. Eva Němcová

Diplomová práce

Využití umělé inteligence v marketingu

The use of artificial intelligence in marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Scandic Atelier a vytvoření návrhu pro její zlepšení. Teoretická část je věnována základním teoretickým konceptům týkající se umělé inteligence a marketingové komunikace, včetně marketingového komunikačního mixu a aktuálních trendů v oboru. Následně je vybraná společnost podrobně představena, včetně jejích služeb, konkurence …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the marketing communication of the company Scandic Atelier and to create a proposal for its improvement. The theoretical part is devoted to basic theoretical concepts related to artificial intelligence and marketing communication, as well as marketing communication mix and current trends in the field. The selected company is then introduced in depth, along with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/l1b5o/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Hruzík, MSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing