Bc. Eva Němcová
Master's thesis
Využití umělé inteligence v marketingu
The use of artificial intelligence in marketing
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Scandic Atelier a vytvoření návrhu pro její zlepšení. Teoretická část je věnována základním teoretickým konceptům týkající se umělé inteligence a marketingové komunikace, včetně marketingového komunikačního mixu a aktuálních trendů v oboru. Následně je vybraná společnost podrobně představena, včetně jejích služeb, konkurence …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the marketing communication of the company Scandic Atelier and to create a proposal for its improvement. The theoretical part is devoted to basic theoretical concepts related to artificial intelligence and marketing communication, as well as marketing communication mix and current trends in the field. The selected company is then introduced in depth, along with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/l1b5o/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Hruzík, MSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova