Business plán (hotelového řetězce, cestovní kanceláře) při vstupu na nový trh – Yana Vahidova
Yana Vahidova
Bachelor's thesis
Business plán (hotelového řetězce, cestovní kanceláře) při vstupu na nový trh
The business plan (hotel chains, travel agencies) to entering to a new market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro nový hotel kyrgyzského řetězce Kapriz ve Špindlerově mlýně v ČR. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou uvedeny kapitoly věnující se pojmům cestovní ruch, hotel, hotelové služby, trh a definování podnikatelského plánu a jeho struktury.Abstract:
The aim of this thesis is to create a business plan for the new hotel of the Kyrgyz chain Kapriz for entering a new market in Špindlerov mlýn in Czech republic. The dissertation is divided into three parts. The theoretical part include chapters’ dedicated to the concept of tourism, hotel, hotel services, market and describes business plan and its effective structure
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12742/vsh_b_a2/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2015
- Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
- Reader: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
International strategy of entering a new market
Artem Pronko -
Systemic Risk at the Mortgage Market: The new obstacle on the road towards own housing?
Jaroslav Kotrba -
The strategy of introducing a new serviced residence to the Prague accommodation market
Alina Utkina -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Market Analysis for New Forms of Mobile Payment
Qian Qian Xu -
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
Martin Tomáš -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia