Komunikační a marketingová strategie produktů Akciového Pivovaru Dalešice, a.s. – Ivana Čajánková
Ivana Čajánková
Bachelor's thesis
Komunikační a marketingová strategie produktů Akciového Pivovaru Dalešice, a.s.
Abstract:
Cíl bakalářské práce je analýza komunikační a marketingové strategie produktů Akciového Pivovaru Dalešice, a.s., zhodnocení současné situace, porovnání s konkurenty a následné navržení možností a opatření na zlepšení komunikační a marketingové strategie, včetně kalkulace nákladů. Teoretická část popisuje základní pojmy související s touto problematikou a vysvětluje jejich význam. Praktická část je …moreAbstract:
The objective of the bachelor thesis is the analysis of the communication and marketing strategy of products of the Dalešice Brewery, PLC, evaluation of the current situation, comparison with the competition and consequent proposal of options and measures to improve the communication and marketing strategy, including the budget calculation. The theoretical part describes basic terms relevant to this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/0o01zz/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČAJÁNKOVÁ, Ivana. \textit{Komunikační a marketingová strategie produktů Akciového Pivovaru Dalešice, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2014. Available from: https://theses.cz/id/0o01zz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
An Analysis of the Modern English Translation of the Poetry of Mary Queen of Scots
Karin Marcin -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights