Výtvarné umění jako námět činností v mateřské škole – Kristýna KOLACÍ
Kristýna KOLACÍ
Bakalářská práce
Výtvarné umění jako námět činností v mateřské škole
Art as a theme of kindergarten activities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití výtvarného díla jako inspiračního zdroje činností dětí v mateřské škole. Cílem práce je vypracování tematických celků zaměřených na různé epochy, dále z výtvarných děl, uměleckých směrů představitelů. Teoretická část se zaměřuje na období předškolního věku a jeho specifik, na přiblížení epoch výtvarného umění vybraných pro práci s dětmi. V souvislosti s pozorováním …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the use of artwork as an inspirational source of activities for children in kindergarten. The aim of this thesis is to develop thematic units, which are being focused on different eras, as well as from various artworks, and the artistic movements of their representatives. The theoretical part is dedicated to the period of preschool age and its specifics, on bringing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martina Lietavcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLACÍ, Kristýna. Výtvarné umění jako námět činností v mateřské škole. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Dětský výtvarný projev v předškolním věku
Radka DVOŘÁKOVÁ -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva