Nastavení marketingové strategie Buď INline Ostrava – Marek ŠVAJNÝ
Marek ŠVAJNÝ
Master's thesis
Nastavení marketingové strategie Buď INline Ostrava
Marketing Strategy Settings of Buď INline Ostrava
Abstract:
Diplomová práce se zabývá průzkumem marketingového prostředí. Za pomoci marketingových analýz byla sestavena SWOT analýza. Ta je východiskem pro stanovení marketingových cílů a strategií Buď INline Ostrava. Výsledkem práce je nový marketingový mix pro budoucí období.Abstract:
This thesis covers research of marketing enviroment. As a result of the in-depth situation analysis a SWOT analysis was performed based on the gathered facts. Based on them, the marketing goals and strategies were set. The result of the marketing plan is a newly set marketing mix for the following period
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2019
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2019
- Supervisor: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVAJNÝ, Marek. Nastavení marketingové strategie Buď INline Ostrava. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 7. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Sports Training and Management of Sports
Theses on a related topic
-
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights