Nastavení marketingové strategie Buď INline Ostrava – Marek ŠVAJNÝ
Marek ŠVAJNÝ
Diplomová práce
Nastavení marketingové strategie Buď INline Ostrava
Marketing Strategy Settings of Buď INline Ostrava
Anotace:
Diplomová práce se zabývá průzkumem marketingového prostředí. Za pomoci marketingových analýz byla sestavena SWOT analýza. Ta je východiskem pro stanovení marketingových cílů a strategií Buď INline Ostrava. Výsledkem práce je nový marketingový mix pro budoucí období.Abstract:
This thesis covers research of marketing enviroment. As a result of the in-depth situation analysis a SWOT analysis was performed based on the gathered facts. Based on them, the marketing goals and strategies were set. The result of the marketing plan is a newly set marketing mix for the following period
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVAJNÝ, Marek. Nastavení marketingové strategie Buď INline Ostrava. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 7. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Trenérství a management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová
Název
Vložil
Vloženo
Práva