Reflektivní dialog jako součást výtvarné činnosti realizované v mateřské škole – Veronika Sádecká
Veronika Sádecká
Bachelor's thesis
Reflektivní dialog jako součást výtvarné činnosti realizované v mateřské škole
Reflective Dialogue as Part of Art Activity Implemented in Kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem Reflektivní dialog jako součást výtvarné činnosti realizované v mateřské škole, má teoreticko-aplikační charakter. Teoretická část práce se věnuje využití reflektivního dialogu a jeho aplikaci v procesu vzdělávání v oblasti výtvarné edukace dětí předškolního věku. Orientuje se na rozvoj sebereflexe a konstruktivistického myšlení prostřednictvím artefiletického pojetí …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the subject of Reflektive dialogue as an alement of the art aktivity implemented at kindergarten, it has theoretical-applicative character. The teoretical part of the thesis discusses the use of reflective dialogue and its application in the education process within the area of art aducation of preschool children. It focuses on the development of self-reflection and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sádecká, Veronika. Reflektivní dialog jako součást výtvarné činnosti realizované v mateřské škole. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarná edukace uprchlíků – muslimů na základních školách v České republice
Eva Kaličinská -
Reflexe mezi diskurzy: Hledání atributů reflexe pro pedagogickou vědu
Jan Nehyba -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny
Joanna Guńková -
Reflexe všedních dní
Michaela Špilková -
Možnosti praktického využití preterapie, konkrétně techniky kontaktní reflexe v práci se seniory.
Anna Žáčko -
Reflexe práce na absolventské roli - Tom Buchanan - Velký Gatsby
Lukáš Dohodil -
Reflexe ruského kinetického umění v českém uměnovědném diskurzu
Kateřina Robešová