Specifika business modelu vybraných eshopů: Komparativní analýza společností Amazon a Shein – Natálie Brocková
Natálie Brocková
Bakalářská práce
Specifika business modelu vybraných eshopů: Komparativní analýza společností Amazon a Shein
Specifics of business models of selected e-shops: Comparative analysis of Amazon and Shein
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na e-shopy Amazon a Shein. Amazon je jedním největších a nejznámějších e-shopů na světě a jistým modelem úspěchu. Shein oproti Amazonu vstoupil na trh o něco déle a zažívá za posledních pár let úctyhodný růst a popularitu. Cílem práce je prozkoumat způsoby jakými tyto společnosti obchodují, jak se vyvíjely a jaké marketingové či cenové strategie užívají. K dosažení …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the e-shops Amazon and Shein. Amazon is one of the largest and most famous e-shops in the world and a sure model of success. Compared to Amazon, Shein entered the market a while later and has experienced impressive growth and popularity over the past few years. This thesis aims to examine how these companies do business, how they have evolved, and what marketing or pricing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92299
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Jakub Zezula
- Oponent: Vadim Semenenko
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92299
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Elektronický marketing jako nástroj internetové nákupní galerie
Jan Hnyk -
Internetový marketing elektronického obchodu
Iva Steklá -
Internetový marketing elektronického obchodu
Lucie Balharová -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva