Martina Šrámková

Master's thesis

Analýza marketingových aktivit ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s..

Analysis of marketing activities of the company Allianz pojistovna, a.s.
Abstract:
Allianz pojišťovně, a. s. dlouhodobě náleží třetí místo na českém pojistném trhu. Cílem diplomové práce je na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu této pojišťovny uvést návrhy a doporučení do budoucna, které by posílily její postavení. V teoretické části je nejprve charakterizován marketingový výzkum s důrazem na metodu dotazování, které bylo v diplomové práci využito. Dále jsou teoreticky …more
Abstract:
Allianz pojistovna, a.s. has held the third-largest share in the Czech insurance market for a long time. The aim of this master´s thesis is to do an analysis of marketing and communication mix and based on this analysis make proposals and recommendations which would strengthen company´s position in the future. The first thing, which is characterized in the theoretical part, is marketing research. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2017
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Pavla Utěšilová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53245