Měření spokojenosti zákazníků se službami hypermarketu – Aneta Křížová
Aneta Křížová
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků se službami hypermarketu
Customer Satisfaction Measurement with Hypermarket Services
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami vybraného hypermarketu pomocí metody Evropského Indexu spokojenosti zákazníka (ECSI). Dílčím cílem práce je vhodné definování měřitelných proměnných k sedmi hypotetickým proměnným a sestavení písemného dotazníku se všemi jeho podstatnými náležitostmi. Na základě výsledků z výzkumu jsou provedeny návrhy a doporučení …viacAbstract:
The purpose of this study is to determine the level of customer satisfaction with the services provided by selected hypermarkets according to the European Customer Satisfaction Index (ECSI). The operational objective is to determine the variables of seven hypothetical options and to execute a written survey with all the essential details, and make proposals and recommendations which can increase the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112890
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedúci: Hana Štverková
- Oponent: Nora Švec Markovičová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Pharmacovigilance Business Model - A DETAILED STUDY OF THE PHARMACEUTICALS FROM THE MANUFACTURER TO THE CUSTOMER
Yash Halvawala -
A comparative analysis of CRM systems in the Commonwealth of Independent States and the European Union innovation markets
Khangerey Aidossov -
Better Life Index – konstrukce, interpretace hodnot a srovnání zemí
Anna László -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ