Václav Bezděka

Diplomová práce

Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu

Marketing Communication in Pharmaceutical Industry
Anotace:
Tato práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve farmaceutickém průmyslu. Teoretická část obsahuje popis farmaceutického trhu, stručný rozbor marketingového mixu s podrobným zaměřením na jednotlivé nástroje propagace (osobní prodej, reklama, přímý marketing, vztahy s veřejností a podpora prodeje). Dále se zabývá dílčími zákony, předpisy, normami a subjekty formujícími způsob využívání marketingové …více
Abstract:
This work is focused on marketing communication in the pharmaceutical industry. The theoretical part contains a description of the pharmaceutical market, a brief analysis of the marketing mix with a detailed focus on the individual instruments of promotion (personal selling, advertising, direct marketing, public relations and sales support). It also contains partial laws, regulations, standards which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2011
  • Vedoucí: Ondřej Lešetický
  • Oponent: Rudolf Střítecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28570