Tvorba a vnímání multimediálních prezentací – Bc. Jitka Tůmová
Bc. Jitka Tůmová
Diplomová práce
Tvorba a vnímání multimediálních prezentací
Multimedia presentations: creation and perception
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby a vnímání multimediálních prezentací se zaměřením na oblast marketingové komunikace. Autorka nejprve popisuje komunikační model a související teoretická východiska, nezbytně koncipovaná se značnými mezioborovými přesahy, a specifikuje roli multimediálních formátů v komunikačním mixu firem. S velkou pečlivostí se věnuje teorii vnímání a kognitivním …víceAbstract:
This thesis deals with the creation and perception of multimedia presentations focusing on marketing communications. At first, the author describes the communication model and related theoretical bases, essentially conceived with considerable interdisciplinary overlaps, and specifies the role of multimedia formats in the communications mix of companies. With great accuracy, the author focuses on the …víceKlíčová slova
Komunikační mix komunikační model média multimediální prezentace vnímání kognitivní procesy obrazová stylizace metonymie vizuální metafora hypermedialita grafický design studium marketingové komunikace. Communications mix communication model multimedia presentation perception cognitive processes visual stylization metonymy visual metaphor hypermediality graphic design study of marketing communications.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hdlmr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium
Štěpán TAUŠEK -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi -
Informovanost a preference uchazečů o studium v kontextu marketingové komunikace katedry rekreologie FTK UPOL
Barbora NEMETHOVÁ -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza marketingové komunikace vysokých škol s ohledem na zájem uchazečů o studium
Michaela Řiháčková -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium
Lucie Hrabětová -
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman