Pedagogický asistent jako prostředník v komunikaci mezi učitelem a integrovaným žákem – Veronika PAVELOVÁ
Veronika PAVELOVÁ
Bachelor's thesis
Pedagogický asistent jako prostředník v komunikaci mezi učitelem a integrovaným žákem
Teaching assistant as a mediator in communication between teacher and integrated pupil
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na problematiku komunikace probíhající ve vyučovacích hodinách, především na komunikaci mezi učitelem, pedagogickým asistentem a integrovaným žákem. V teoretické části se zabývám pojmy komunikace, pedagogická komunikace, asistent pedagoga, osobní asistent. Dále přibližuji vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a také pojmy integrace, inkluze a individuální …moreAbstract:
In my bachelor thesis I focus on the communication in the classroom issue, especially on communication between the teacher, teacher´s assistant and integrated pupil. The theoretical part deals with the concepts of communication, educational communication, teacher´s assistant, personal assistant. Furthermore I describe the education of pupils with special educational needs and the concepts of integration …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Accessible from:: 17. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2013
- Supervisor: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVELOVÁ, Veronika. \textit{Pedagogický asistent jako prostředník v komunikaci mezi učitelem a integrovaným žákem}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/0tred3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVELOVÁ, Veronika. Pedagogický asistent jako prostředník v komunikaci mezi učitelem a integrovaným žákem. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Assistance in Education
Theses on a related topic
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách se zaměřením na tělesná postižení
Jiří Plaček -
Vzdělávání žáků se speciálními potřebami na SŠ se zaměřením na diabetes mellitus
Lucie Navrátilová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na sluchová postižení
Veronika Pfeiferová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights