Sociální aspekty edukace jedinců s poruchami učení a chování – Šárka Šalomonová
Šárka Šalomonová
Bachelor's thesis
Sociální aspekty edukace jedinců s poruchami učení a chování
Social Aspects of Education Concerning Individuals with Learning Disabilities and Behavioural Disturbances
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje problematice výchovy a vzdělání jedinců s poruchami učení a chování na základní škole. Teoretická část je zaměřena na analýzu rodinného a školního prostředí těchto jedinců a na sociální aspekty jejich edukace v rámci individuální nebo skupinové integrace. Empirická část odráží postoje pedagogů k možnostem individuální a skupinové integrace a používání kompenzačních pomůcek …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with issues of education of individuals with learning and behavior disabilities in elementary school. The theoretical part focuses on analysing the family background and school atmosphere of these individuals and on social aspects of their education in terms of individual or group integration. The empirical part reflects attitudes of pedagogues to the possibilities of individual …viacKľúčové slová
Dysgrafie dyskalkulie dyslexie dysmúzie dysortografie dyspraxie edukace hyperaktivita individuální integrace Individuální vzdělávací plán inkluze klima školy kompenzační pomůcky poruchy chování rodinné prostředí skupinová integrace sociální adaptace specifické poruchy učení Školní vzdělávací program.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zverejniť od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šalomonová, Šárka. Sociální aspekty edukace jedinců s poruchami učení a chování. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim