Rudolf Ešner
Bachelor's thesis
Faktor originality v reklamě
Factor of originality in advertising
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o využívání originálních přístupů v reklamách. Zabývá se otázkami, jakou roli hraje v reklamě faktor originality, kdy a proč jej využívají zadavatelé kampaní, jak s ním pracují tvůrci reklamy, jak ho vnímají spotřebitelé a které další prvky obecně v sobě skrývá. Práce přibližuje vztah reklamy a originality, popisuje a zkoumá praktické situace, kdy může být originalita v reklamě …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with exploitation of original attitudes in advertising. The thesis solves answers, what role plays the factor of originality in advertising, when and why firms use that factor, how creators work with it, how consumers perceive the factor and what other elements it generally contains. The bachelor thesis qualifies relationship of advertising and originality, describes and probes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14267
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedúci: Jitka Černá
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14267
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Veronika Horonyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Marketing z pohledu agentury
Pícha Pícha -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Kritérium originality v rozhodovacej praxi zahraničných súdov
Peter Vámoši -
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
Gayoun Ji