Standardization and integration of data using ETL for integrated customer view – Volha Krukovich
Volha Krukovich
Diplomová práce
Standardization and integration of data using ETL for integrated customer view
Standardizace a integrace dat pomocí ETL pro integrovaný pohled na zákazníka
Anotace:
Hlavním cílem teto práce je analýza, návrh, implementace ETL a procesů používaných pro logistickou organizaci, která prošla nedávnými fúzemi a akvizicemi a obstarala několik dalších organizací. Poskytnout konsolidovaný 360-stupňový pohled na svou klientskou základnu standardními datovými prvky které jsou dostupne ve starších systémech. První část práce se zabýva teorií a strategií implementace CRM …víceAbstract:
The main objective of the thesis is the analysis, design and implementation of the ETL tool and processes used for a logistics organisation that went through recent mergers and acquisitions and procured multiple other organizations, to provide a consolidated 360 view of their client base by the standard various data elements available across the legacy systems. The first sections of the thesis cover …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72643
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Jan Pour
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72643
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Pohled na české a švédské účetnictví na příkladu vybrané firmy
Terezie Ptáčníková Miarková -
Konsolidovaný pohled na zadlužení krajů v ČR
Michaela MAŇHALOVÁ -
Návrh modelové aplikace pro řízení distribuce zboží pro supermarkety
Vojtěch Pavlů -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
Magda Součková -
Vytvoření metodických vzorů a nástroje pro výběr vhodného metodického postupu řízení projektu
Martin Wagenknecht -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská