Standardization and integration of data using ETL for integrated customer view – Volha Krukovich
Volha Krukovich
Master's thesis
Standardization and integration of data using ETL for integrated customer view
Standardizace a integrace dat pomocí ETL pro integrovaný pohled na zákazníka
Abstract:
Hlavním cílem teto práce je analýza, návrh, implementace ETL a procesů používaných pro logistickou organizaci, která prošla nedávnými fúzemi a akvizicemi a obstarala několik dalších organizací. Poskytnout konsolidovaný 360-stupňový pohled na svou klientskou základnu standardními datovými prvky které jsou dostupne ve starších systémech. První část práce se zabýva teorií a strategií implementace CRM …moreAbstract:
The main objective of the thesis is the analysis, design and implementation of the ETL tool and processes used for a logistics organisation that went through recent mergers and acquisitions and procured multiple other organizations, to provide a consolidated 360 view of their client base by the standard various data elements available across the legacy systems. The first sections of the thesis cover …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72643
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: Jan Pour
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72643
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Pohled na české a švédské účetnictví na příkladu vybrané firmy
Terezie Ptáčníková Miarková -
Konsolidovaný pohled na zadlužení krajů v ČR
Michaela MAŇHALOVÁ -
Návrh modelové aplikace pro řízení distribuce zboží pro supermarkety
Vojtěch Pavlů -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
Magda Součková -
Vytvoření metodických vzorů a nástroje pro výběr vhodného metodického postupu řízení projektu
Martin Wagenknecht -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská