Model zákaznické segmentace vybrané organizace – Bc. Jana Walterová
Bc. Jana Walterová
Diplomová práce
Model zákaznické segmentace vybrané organizace
Customer segmentation model of the selected organisation
Anotace:
Diplomová práce vysvětluje význam segmentace při získávání zákazníků v B2B prostředí. Popisuje odlišnost chování subjektů na jednotlivých trzích. Zabývá se hodnotvorným procesem jako aktivitou pro řízení vztahů se zákazníky. Odkrývá postup kvalitního utváření cílových skupin v návaznosti na analýzu prostředí firmy, nalezení efektivního zdroje informací, analýzu produktu a respektování přání, potřeb …víceAbstract:
This thesis explains the importance of segmentation in attracting customers to a business to business environment. It describes the difference in behavior of subjects in individual markets. It deals with the process as a value activity for customer relationships in management. It reveals the process of quality formation of target groups in relation to the analysis of the business environment, finding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vgh99/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane