Model zákaznické segmentace vybrané organizace – Bc. Jana Walterová
Bc. Jana Walterová
Master's thesis
Model zákaznické segmentace vybrané organizace
Customer segmentation model of the selected organisation
Abstract:
Diplomová práce vysvětluje význam segmentace při získávání zákazníků v B2B prostředí. Popisuje odlišnost chování subjektů na jednotlivých trzích. Zabývá se hodnotvorným procesem jako aktivitou pro řízení vztahů se zákazníky. Odkrývá postup kvalitního utváření cílových skupin v návaznosti na analýzu prostředí firmy, nalezení efektivního zdroje informací, analýzu produktu a respektování přání, potřeb …moreAbstract:
This thesis explains the importance of segmentation in attracting customers to a business to business environment. It describes the difference in behavior of subjects in individual markets. It deals with the process as a value activity for customer relationships in management. It reveals the process of quality formation of target groups in relation to the analysis of the business environment, finding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vgh99/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane