Eva Musilová

Bachelor's thesis

Zavedení filosofie CRM v konkrétním podniku

Implementation of CRM philosophy on selected company
Abstract:
Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu CRM, historii vzniku, související pojmy a na vytváření strategie CRM. Popisuje fáze řízení vztahu se zákazníky a uvádí výhody plynoucí z implementace této filosofie. Praktická část informuje o vybraném podniku a jeho oblasti podnikání. Zjišťuje současný stav CRM v podniku, analyzuje jeho procesy a zabývá se zpětnou vazbou. Na základě získaných informací …more
Abstract:
The theoretical part of the bachelor thesis is focused on defining CRM, history of CRM and developing the CRM strategy. Phases of the Customer Relationship management are described in this part along with benefits from implementation of this philosophy. The practical part informs about selected company and about the range of its business activities. It analyses the current state of CRM in the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Karel Koliš
  • Reader: Jan Čapek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50944