Zavedení filosofie CRM v konkrétním podniku – Eva Musilová
Eva Musilová
Bakalářská práce
Zavedení filosofie CRM v konkrétním podniku
Implementation of CRM philosophy on selected company
Anotace:
Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu CRM, historii vzniku, související pojmy a na vytváření strategie CRM. Popisuje fáze řízení vztahu se zákazníky a uvádí výhody plynoucí z implementace této filosofie. Praktická část informuje o vybraném podniku a jeho oblasti podnikání. Zjišťuje současný stav CRM v podniku, analyzuje jeho procesy a zabývá se zpětnou vazbou. Na základě získaných informací …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis is focused on defining CRM, history of CRM and developing the CRM strategy. Phases of the Customer Relationship management are described in this part along with benefits from implementation of this philosophy. The practical part informs about selected company and about the range of its business activities. It analyses the current state of CRM in the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50944
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Karel Koliš
- Oponent: Jan Čapek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50944
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane