Návrh marketingových aktivit pro společnost Agentura TAPAZA s.r.o. – Kateřina Chmelařová
Kateřina Chmelařová
Bakalářská práce
Návrh marketingových aktivit pro společnost Agentura TAPAZA s.r.o.
The proposal of marketing activities for the company of Agentura TAPAZA s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingových aktivit pro firmu Agentura TAPAZA s.r.o., kterými by mohla společnost upravit současnou marketingovou strategii a pomocí marketingových nástrojů zhodnotit situaci podniku, způsob propagace společnosti a díky dotazníkovému šetření změřit efektivitu jednotlivých marketingových nástrojů. V teoretické části se nejdříve zaměřím na vysvětlení marketingových …víceAbstract:
This thesis goal is to apply marketing activities for Agentura TAPAZA s.r.o., which could be used to adjust current marketing strategy, to evaluate the situation of the company, the way of promotion by using marketing tools and to measure the efficiency of particular marketing tools thanks to questionnaire research. The theoretical part contains explanation of main characteristics of marketing tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamila Ježovičová
- Oponent: Jana Turčínková, doc. Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva