Martin Bohuš

Bachelor's thesis

Návrh komunikační strategie pro e-shop s obuví

Design of Communication strategy for e-shop with shoes
Abstract:
Práce se zaměřuje na návrh účinné kombinace on-line marketingových nástrojů a sociálních sítí pro propagaci on-line obchodu s luxusními sportovními teniskami. Teoretická část se věnuje popisu a analýze dostupných on-line marketingových nástrojů, marketingové strategie a možného způsobu provozování e-shopu. Pro praktickou aplikaci je použit reálný e-shop založený v roce 2022.
Abstract:
The thesis focuses on the design of an effective combination of on-line marketing tools and social networks for the promotion of on-line shop with luxury sport sneakers. The theoretical part is devoted to the description and analyses of avai-lable on-line marketing tools, marketing strategy and possible way of running e-shops. The real e-shop established in 2022 is used for the practical application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2024
  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Reader: Michal Pšurný, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta