Marketingová komunikace společnosti Krav Maga Global CZ – Linda Kulišová
Linda Kulišová
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti Krav Maga Global CZ
Marketing communication of Krav Maga Global CZ company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Krav Maga Global CZ. Práce zkoumá teoretická východiska tvorby marketingové komunikační strategie a procesů, obsahuje podrobnou analýzu komunikační strategie zkoumané společnosti a její hodnocení na základě teoretických poznatků. Hlavním přínosem práce jsou konkrétní doporučení na zvýšení efektivity marketingové komunikace společnosti …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of Krav Maga Global CZ. The thesis examines the theoretical starting points of the creation of marketing communication strategy and processes, contains a detailed analysis of the communication strategy of the studied company and its evaluation based on the theoretical knowledge. The main benefits of the thesis are specific recommendations to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová