Marketingová komunikace společnosti Krav Maga Global CZ – Linda Kulišová
Linda Kulišová
Master's thesis
Marketingová komunikace společnosti Krav Maga Global CZ
Marketing communication of Krav Maga Global CZ company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Krav Maga Global CZ. Práce zkoumá teoretická východiska tvorby marketingové komunikační strategie a procesů, obsahuje podrobnou analýzu komunikační strategie zkoumané společnosti a její hodnocení na základě teoretických poznatků. Hlavním přínosem práce jsou konkrétní doporučení na zvýšení efektivity marketingové komunikace společnosti …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of Krav Maga Global CZ. The thesis examines the theoretical starting points of the creation of marketing communication strategy and processes, contains a detailed analysis of the communication strategy of the studied company and its evaluation based on the theoretical knowledge. The main benefits of the thesis are specific recommendations to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72704
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Zdeněk Vojtíšek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová