Mgr. Blanka URBÁNKOVÁ

Diplomová práce

Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu

Publishing marketing communications to support selling of book title
Anotace:
MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE NAKLADATELSTVÍ PRO PODPORU PRODEJNOSTI KNIŽNÍHO TITULU V České republice vydává knihy téměř 4 tisíce nakladatelů. Většina z nich pociťuje nedostatek financí, mnohá malá nakladatelství nevyužívají ani všech možností, které jim k prezentaci vydávaného titulu nabízí marketingové komunikace. Z tohoto důvodu jsme se zaměřili na hledání co nejefektivnější a zároveň co nejméně finančně …více
Abstract:
There are almost four thousand publishers in The Czech Republic. Surprisingly, majority of them don{\crq}t feel any financial shortage, but many of them don{\crq}t even take advantage of the all possibilities, offered to them for the presentation of each and every published title of the marketing communications. Based on this reason, each work is focused to search for the most effective and the least …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 2802

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

URBÁNKOVÁ, Blanka. Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce