Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem – Ing. Eva Hájková
Ing. Eva Hájková
Bakalářská práce
Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem
Social networks and their marketing potential for small and medium enterprises
Abstract:
This bachelor thesis analyzes possibilities of using social networks for small and medium companies on the Czech market of entertainment. I compare marketing communication of two companies with focus on Facebook. Theoretical part specifies the most important ideas for understanding Internet marketing, social networks and deep explanation of the possibilities and issues of the communication via Facebook …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá možnosťami využitia sociálnych sietí pre malé a stredné podniky na českom maloobchodnom trhu zábavy. Porovnávam komunikáciu dvoch spoločností spadajúcich do tohto segmentu, a to cez sociálnu sieť Facebook. V teoretickej časti špecifikujem najdôležitejšie pojmy z oblasti marketingovej komunikácie na Internete, sociálnych sieťach a podrobne sa venujem možnostiam a problematike …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gccup/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria