Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví – Bc. Milana Sibgatullina
Bc. Milana Sibgatullina
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
The impact of social networks on the customers' decision-making in the hospitality industry
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění vlivu sociálních sítí na rozhodování spotřebitelů v hotelovém průmyslu. K dosažení cíle studie byl vypracován průzkum. Cílem práce je na základě provedené analýzy navrhnout způsob využití online sociálních sítí při ovlivňování spotřebitele. . Pro práci bylo nejvýznamnější použití kvantitativního výzkumu – dotazníkové šetření. Ujasnění a rozšíření teoretických …viacAbstract:
This bachelor's thesis focuses on investigating the influence of social media on consumer decision-making in the hotel industry. To achieve the goal of the study, a survey was conducted, and the aim of the thesis is to propose a strategy for leveraging online social media to impact consumer behavior based on the analysis of the survey results. The most significant research method used was quantitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/rbhmq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIBGATULLINA, Milana. \textit{Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/0wn70p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Interrelationships between Behavioural Economics and Consumers’
Kristýna Knorová -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek