Bc. Sabina Kulíková

Diplomová práce

Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití kreativity jako propagační formy prezentace vybrané společnosti. Cílem práce je identifikace významu využití kreativity jako propagačního nástroje, který umožní zákazníka nejen oslovit a zaujmout, ale zároveň mu netradičním způsobem nabídnout zkušenost se značkou. Autorka práce dokazuje, že kreativita je nejen marketingová propagační strategie, ale i …více
Abstract:
Masters thesis is about a use of creativity as a propagation form of presentation of a chosen company. The goal of this thesis is an identification of the purpose of propagation instruments, which allows to adress and assume a customer and also offers an original experience with the brand. The author of the thesis proves, that creativity is not only a strategy of marketing propagation but it is also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní