Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou – Bc. Sabina Kulíková
Bc. Sabina Kulíková
Master's thesis
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití kreativity jako propagační formy prezentace vybrané společnosti. Cílem práce je identifikace významu využití kreativity jako propagačního nástroje, který umožní zákazníka nejen oslovit a zaujmout, ale zároveň mu netradičním způsobem nabídnout zkušenost se značkou. Autorka práce dokazuje, že kreativita je nejen marketingová propagační strategie, ale i …viacAbstract:
Masters thesis is about a use of creativity as a propagation form of presentation of a chosen company. The goal of this thesis is an identification of the purpose of propagation instruments, which allows to adress and assume a customer and also offers an original experience with the brand. The author of the thesis proves, that creativity is not only a strategy of marketing propagation but it is also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/no7jo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk