Využití obsahového marketingu na příkladu fotografického projektu Couple Memory – Petr Matoušek
Petr Matoušek
Bakalářská práce
Využití obsahového marketingu na příkladu fotografického projektu Couple Memory
Usefulness of content marketing on the example of photographic project called Couple Memory
Anotace:
Práce je zaměřena na využití obsahového marketingu u začínajícího fotografického projektu. Popisuje kroky od využití person, přes optimalizaci pro vyhledávače a využití blogu a sociálních sítí pro účely zvýšení povědomí o nové značce. Teoretická část se zabývá tím, co vůbec obsahový marketing je a jeho příbuznými tématy. Využití obsahového marketingu je poté ukázáno v praktické části na reálném začínajícím …víceAbstract:
This thesis is focused on the usefulness of content marketing on a new project related to photography. It describes various steps from usage of personas, search engine optimization, to usage of a blog and social networks to increase brand awareness. Theoretic part provides information about content marketing and related topics. The usage of content marketing is described in practical part on a new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73267
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Majja Chabirova
- Oponent: Filip Truhlář
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73267
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová