Karolína Kovaříková

Bakalářská práce

Propagace venkovských obcí

Promotion of rural communities
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit efektivnost marketingových metod využitích v rámci propagace obce Tetín ve Středočeském kraji v letech 2015–2021, tedy v období příprav na Národní Svatoludmilskou pouť. V teoretické části je zpracován přehled základních informací o tématu marketingové komunikace, marketingu obcí, propagaci venkovských obcí a marketingovém prostředí obce. Na tyto poznatky poté navazuje …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the effectiveness of marketing methods used in the promotion of the village of Tetín in the Central Bohemian Region in the years 2015–2021, i.e. in the period of preparations for the National St. Ludmila Pilgrimage. In the theoretical part, an overview of basic information on the topic of marketing communication, marketing of municipalities, promotion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní